10 julis utmaning!

Satt och tittade runt på lite 
olika bloggar hit och dit från lite överallt 
i Sverige och andra delar av världen. 
 
Och så vet jag inte riktigt vad som gjorde att jag fastnade 
just där jag fastnade men 
jag liftade ett kort gjort av 
Cath.
 
Det kort jag liftade var detta vackra kort 
 
Direktlänk till Cath.s kort
 
Cath. var en stor inspirationskälla för mig redan 
då jag började med scrapbookingen. 
Så det har varit otroligt roligt 
att kunnat titta in hos henne då och då när 
inspirationen inte alltid har funnits där. 
Hittade hennes fina blogg 
genom detta mysiga forum. 
Allt om Scrap
 
 
Men, ja, såhär blev mitt kort! 
Fick jobba med att jag såg hennes kort och försöka 
komma ihåg det jag mindes.
Det är inte alltid enkelt att ha pysselbordet en bit ifrån 
datorn.
 Och när man väl sitter där bland papper, band, spets, bling 
och blom vill man inte springa upp mellan det och datorn. 
 
 
 
Kram på er alla! =) 

Kommentera här: