Stått stilla.. men lite kort!

Ja det har stått stilla här ett tag nu. 
Har inte alls orkar hålla på att skriva och lägga in en massa här. 
Men har däremot pysslat lite i alla fall! 
 
Sedan så har det varit ommålningar av väggar, tapetsering och dekormålning på 
väggarna i barnens rum. 
Och så väntar vi ju en liten kille nu inom 4 veckor =)
Så jag har hållit mig ganska så upptagen ändå! 
 
Men lite kort har jag gjort! 
 
Till en utmaningsgrupp på FB: 
Efter en skiss och skulle ha glitter:
 
 
Ett till kort för en utmaning på FB:
 
 
Till en "lantlig" utmaning på FB:
 
 
Ja det var dom tre korten jag hade kort på såhär direkt på datorn som jag hittade vid slö-letande. 
Får bli en lite mer ordentlig uppdatering här imorgon. 
Lite sent för att orka hålla på med överföring av bilder från kamern 
och sådant just nu!
 
Men ha en fortsatt bra vecka!
Kram!

Kommentera här: