Hobbyworlds utmaning i september!

Har skapat ett kort till 
Hobbyworld's septembertävling!
 
Det var med temat 
Höst/Skördetid
 
 
Äppelträd, pumpor och fåglar är då vad som hör 
hösten till för mig, och självklart lite 
olika färg på löven som ändras så fint ute 
på hösten =) 
Och passar ju även till skördetid (ja inte fåglarna då men!) 
 
Har suttit och haft detta kort framför mig oklart sedan 2 september, 
och funderat och funderat hur jag ska få 
ihop det snyggt, 
testat byta papper. 
ska det vara mönstrat? 
Ska den sitta där? 
"jag flyttar nog den en millimeter"
 
Liten närbild:
(måste även öva på pearlmakern, ja jo..) =) 
 
Men nu limmade jag ihop det, helt klart 
onöjd, men det är väl sällan, självkritisk som man blivit, 
man blir nöjd! =P 
 
Kramar! 
 
1 Tesa :

skriven

Fint kort! :)
Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.

Kram Tesa/Therese W

2 Malin ~ Lillpiga:

skriven

Supermysigt kort! Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld! :)

Mvh Malin

3 Jeanette - Tettiz:

skriven

Vilket häftigt trädkort!

Tack för att du är med och deltar i Hobbyworlds tävling!

/ Jeanette - Tettiz

4 Lisa:

skriven


Vilket höstigt kort!
Tack för att du tävlar hos Hobbyworld :)

Kommentera här: