En Liten Butiks skiss!

Såg en inspirerande skiss hos 
En Liten Butiks blogg
 
som jag bestämde mig för att tolka =) 
 
Såhär blev min tolkning av den:
 
 
(rykande färsk då jag aldrig lär mig att låta limmet torka innan jag tar fotona...)
 
Vände lite på skissen och satte allting spegelvänt ungefär. =) 
 
Hade inga bruna blommor så det blev till att 
använda en brun sprayfärg som jag ej 
längre kan se vad det står för namn 
då själva spray-saken är trasig så det droppar stora droppar 
snarare från den då man använder den, så hela flaskans utsida 
är även full i färg. =P 
 
Vill du se skissen jag tolkat så 
finns den:
 
En Liten Butik har en skissvecka den här veckan, 
så ska bli spännande att se 
vad det dyker upp för något där! =) 
 
Kram! 
1 Lotta:

skriven

Härlig tolkning och snabbast är du absolut :) Tack för att du vill vara med... //Lotta

Kommentera här: