En Liten Butiks skiss #3

Nu har En Liten Butik 
lagt ut sin Skiss #3
som är ritad av deras duktiga inspiratös Monica.
Tycker den var så härligt ritad!
Så kika in där för att se hennes skiss
och här är min tolkning:
 
 
En liten närbild:
 
 
 Har gjort kortet i en stil som kallas Triple Stamping, 
HÄR finns en tutorial med både bilder, 
text och en video. Dock på engelska =) 
 
Så det fick bli ett ganska "enkelt" kort, 
första gången jag testar tekniken
så var ändå inte så enkelt, men nästa gång (ja det kommer bli Måååånga fler) 
så blir det nog bättre! =) 
Så med stämpeln i fokus, som jag duttat röd med stämpeldyna 
och fjärilen i stämpeln duttades blå och fick lite 
liquid pearls i baby blått på sig. 
Kortstommen fick också bli röd-duttad! 
Lite spets och blommor är ju nästan ett måste med =)
 
Kramar! 
1 Åsa/asamia:

skriven

Vilket finfint kort du gjort! Tur jag hittade hit ;)

2 Margareta:

skriven

Kul teknik det där och kortet blev superfint!! Ska kika in på skissen.
Tack för spåret du lämnade inne hos mig - det gladde mig och gav mig också chans att hitta in hit till dig! Kul och inspirerande!!

Kommentera här: