Utmaningar under Juli

Det händer ju lite då och då att lusten för 
scrappandet inte finns där då man 
vill att det ska vara där. 
Och nu under sommaren verkar det vara 
lite tomt på utmaningar, 
vilket jag har märkt för mig är ett 
bra sätt att få igång lusten till att 
scrappa, det där 
"se om man lyckas" och 
få till något bra efter reglerna som står. 
 
Så satt letade efter utmaningar då jag kom att 
tänka på att jag kan ju skapa 
några utmaningar för mig själv. 
Att ha en "färdig" lista på vad som ska 
göras. 
Tema, färg, teknik o.s.v. 
som kan uppmuntra till att ta tag i en utmaning 
om jag fastnar på något annat 
projekt. 
 
Så jag har satt upp en utmaning per dag, 
som jag ska se om jag lyckas få till nu under 
Juli månad. 
 
Om någon råkar se någon utmaning som 
du skapar efter, får du mer 
än gärna lämna en kommentar här, 
och en kommentar tillbaka till min blogg, 
så har med tanke på att lotta ut 
några små RAK när 
Juli månad gått. 
(beroende på om någon har hängt på.) 
 
Det måste inte vara "dagens" utmaning man skapar efter, 
utan ser man en utmaning som jag lagt upp, 
låt oss säga, 5 Juli och det är 15 Juli, 
och man skapar något efter 5 Juli's utmaning 
går det fin fint att bara lägga en kommentar om det. 
 
Hoppas att kanske någon som tittar in 
lyckas hitta någon utmaning som 
de inspireras av att skapa till. 
 
Kramar! 
 
 
 
 

Kommentera här: