Kort till facebookutmaning

Gjorde ett kort till en utmaning i48 timmars scraputmaningen
på facebook. 
Man skulle skapa efter en skiss 
och såhär blev mitt kort. =) 
 
 
Än är det för varmt här för 
att orken ska räcka till att sätta 
sig vid pysselbordet. 
Så jag inväntar en lite senare kväll och förhoppningsvis 
lite svalare väder 
så kanske man får något gjort idag. =) 
1 Cyllan:

skriven

Läckert kort! Snyggt dekorerat...
Kraaaam C

2 Camilla:

skriven

Tack för din fina kommentar inne hos mig.
Jättefina kort du gjort. Detta kort var verkligen häftigt:)
Här kommer jag hitta mycket inspiration.
Kram och ha en underbar helg!

3 Onkis:

skriven

Gillade verkligen ditt läckra kort som du gjorde till utamningen.
Kul att du lämnade en kommentar inne hos mig så jag hittade till dig.
Kram!

Kommentera här: